maandag 23 november 2009

Bont

Ik weet dat er de laatste tijd een hoop te doen is rondom bont. En zoals Ashley Olsen hier ook laat zien, bont is hot! De jassen met bontkragen zijn niet meer weg te denken uit het modebeeld. Maarja, toch blijf ik vinden dat mensen een stempel op je drukken als je bont draagt. En daarom hou ik er dus erg rekening mee, naar wie kan het wel, waneer kan het wel, wanneer kan het niet. Blijkbaar ben ik een van de weinigen, want je ziet het overal.
Ik ben het ermee eens dat deze beestjes niet op brute wijze geslacht mogen worden, en dat ze goed behandeld moeten worden, maar dat gebeurd over het algemeen wel, hoe mooier de vacht, hoe meer het oplevert. Ik vindt het geweldig dat bont weer terug is, het heeft een hippe, rijke uitstraling. En wat wil je nou nog meer, zo'n beestje een tweede leven geven is toch geweldig!
Ashley ziet er super stylish uit in haar bontje.

Geen opmerkingen: